Vorig jaar had Loonbedrijf Entjes B.V. de primeur met de aflevering van een nieuwe Doosan DX350LC-7.
De eerste Doosan rupsgraafmachine in Nederland met een Stage V motor. Daarna volgden er nog een zestal nieuwe Doosan machines.
Zoals de klanten vertrouwen op de deskundigheid en vakkennis vanuit Entjes, vertrouwt het bedrijf weer op de kwaliteit en betrouwbaarheid van Doosan/Develon. Met ruim veertig Doosan graafmachines op de teller is vorige week wederom een nieuwe Develon DX350LC-7 op locatie afgeleverd. ´Het streven is om de goede mensen met de beste spullen op de juiste locatie samen te brengen´, aldus een interview met de firma in het Grondwerk Magazine dit voorjaar.
De investering in zoveel Develon/Doosan graafmachines onderstreept de goede relatie met de dealer. ´Er moet over en weer vertrouwen zijn. Als er een probleem is, lossen we dat samen op. Zo ontstaat een hechte band, waar we allebei ons voordeel mee kunnen doen´, aldus Entjes. Ook de prijs/kwaliteitverhouding speelt mee en het feit dat er veel kennis is over de onderdelen van dit merk. De nieuwe machines voldoen allemaal aan de strengste emissie-eisen, wat in combinatie met HVO-diesel voor weinig uitstoot zorgt.
Entjes BV kent een platte en flexibele organisatie, wat past in de dynamische wereld van het loonwerk en de Grond-, Weg- en Waterbouw. Dankzij de korte communicatielijnen kan flexibel worden ingegaan op wensen van opdrachtgevers. Dit maakt een goede inzetbaarheid van de juiste medewerkers en materieel mogelijk, ook bij calamiteiten.
Zeer adequaat werken, maar met behoud van kwaliteit en veiligheid.
De nieuwe Develon DX350LC-7 is afgeleverd met de volgende specificaties en aanpassingen:
Standaarduitvoering met:
- monogiek 650cm
- steel 320cm
- rupsplaten 90cm
- hamer/rotatiefunctie
- extra LED-werklampen
- AVM
- luxe cabine
- DoosanCONNECT
Opgebouwd met:
- hydraulische snelwissel CW45smal inclusief hijshaak
- brede graafbak SV085-230cm-2900ltr CW45s
- hamer/rotatiefunctie voorzien van koppelingen
- overdrukunit V3 incl. signalering CCU
- 3st treeplank 100cm (cabine, achter L&R)
- schoenensteun
- kist op onderwagen
- extra ballast ±3000kg tussen motor en ballast in
- bestaande ballast ±10cm naar achteren (incl. borging tegen verschuiven)
- kraanboekkeuring